HR-bryggan stöttar dig under din rekryteringsprocess!
Rekrytering är en tidskrävande process som bör få ta den tid den behöver. Noggrannhet är avgörande och det krävs att många pusselbitar på plats innan den nya medarbetaren kan påbörja sin resa hos er.
För att säkerställa att din verksamhet bibehåller tempot och att arbetsmiljön förblir positiv lanserar BeBest en helt ny tjänst, som vi stolt benämner HR-bryggan. HR-bryggan är en interimslösning som säkerställer att den dagliga verksamheten flyter på smidigt tills er nya HR-medarbetare är på plats. Här är några exempel på vad HR-bryggan kan bidra med:
Stöd till chefer i frågor som rör arbetsmiljön
Stöd till chefer i situationer kring uppsägningar, konflikthantering, arbetsanpassning, tuffa samtal, mm.
Stöd vid eventuella omorganisationer.
Stöd till chefer i rekryteringsprocesser (Observera att HR-bryggan endast erbjuder assisterande stöd och inte genomför hela rekryteringsprocessen).
Stöd vid fackliga förhandlingar, exempelvis vid uppsägningar eller andra viktiga ärenden där lagkrav måste uppfyllas.
Rådgivning kring avtal vid nyanställningar eller uppsägningar
Stöd till medarbetare som upplever utmaningar i sin arbetsgrupp eller sitt ledarskap
Är du intresserad? Kontakta Lotta Vikström på 070-234 84 04 eller skicka ett mejl till lotta@bebest.se